Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Summer feelings

Tumblr_m3a6ltwgxt1r93wiqo1_500_large
Eindelijk is het eens écht lekker warm en zonnig weer. Af en toe vind ik het zelfs wat te warm, maar om nou te gaan zeuren, nee hoor dat doe ik niet. Ik geniet ervan, rondlopen in shorts, op slippers en zonder jas naar school fietsen. Dat is pas zomer! Nu ik dit typ is het kwart over acht ’s avonds en ik zit lekker in tuin. Dit leek mij een mooi moment om wat ‘summer moments’ te bespreken. Wat geeft mij nou echt een zomers gevoel?

6a00d8358081ff69e2016766afb277970b-800wi_large
Zoals ik in mijn ‘inleiding’ al zei: zonder jas naar school fietsen. Of nog beter: met zonnebril en een zacht briesje. Heer-lijk. Daar wordt ik echt blij van. Naar school fietsen wordt opeens leuk! En niet alleen naar school natuurlijk, ook even naar de stad fietsen of ergens anders naar toe is fijn als het wat warmer is en de zon in je gezicht schijnt. Zucht..

Tumblr_m3e5ue6fx11r60vu1o1_500_large
De luchtige kleding en slippertjes. Oeeh, en van die sleehakken die je nu steeds vaker zien. Met een rieten hak en in vrolijke kleurtjes. Shorts doen mij natuurlijk ook aan de zomer denken, als het écht warm is zijn shorts een must. :)

562157_3663543196178_1502696781_3313481_1005934592_n_large
Vrolijke muziek. Bij VeraCamilla zag ik in een artikel al heel wat lekkere zomerse muziek langs komen. Buiten zitten in de tuin, of bij school, of bij het zwembad, waar dan ook, met een muziekje erbij is het altijd leuker!

Iedereen ziet er beter uit in de zomer. Je bent een beetje gebruind, je huid werkt wat beter mee en je bent gezonder bezig: meer bewegen, meer water drinken, je komt meer buiten. Dat alles zorgt er voor dat je er gelijk wat frisser en fruitiger uit ziet, je hoeft minder tijd aan je uiterlijk te besteden. Allemaal pluspunten als je het mij vraagt!

Sorvete_de_pistache_large
Het lekkere eten! Natuurlijk heb je in de winter ook lekker eten, maar zomers eten is anders. Het is lichter en frisser. Denk aan milkshakes, ijsjes, oké is heb niet gezegd dat het per se gezonder is, haha! Maar als je de gezonde kant op wilt, kan je een lekkere (fruit)salade maken of zelf een smoothie van vers fruit, ook heel erg lekker!

20080601152604_large
Ik hou van Gouda <3
En tot slot, op een of andere manier doet de zomer mij erg aan de stad denken. Als het koud is blijf je liever binnen, maar met lekker weer wil ik erop uit. Vaak spreek ik in de zomervakantie ook met vriendinnen af in de stad, dichterbij (makkelijk) en leuk! Je hoeft niet eens veel geld uit te geven om te gaan shoppen, maar gewoon een ijsje halen is ook erg leuk!

Het schrijven van dit artikel heeft mij helemaal vrolijk gemaakt! Ik ben wel benieuwd wat jullie ideeën van ‘summer feelings’ zijn.