Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Picture Journal mei #1

PhotoInformation
Na een tijdje niet gepost te hebben, sorry, heb ik vandaag een Picture Journal voor jullie! Doordat ik het best druk heb met school en ik in het weekend weg ben, schoot het bloggen er even bij in. Ik kan niet beloven elke dag een artikel te hebben, maar er zullen sowieso blogjes blijven verschijnen, maak je geen zorgen! Terug naar het onderwerp, een nieuwe Picuture Dairy! En van maart alweer, wat gaat het snel! Ik heb deze week veel foto’s gemaakt met Instagram. Het voelt het als lente en zomer nu, kijk snel verder!

PhotoInformation
Maandag 14 mei. Mijn eerste foto via Instagram, gewoon even om te proberen. En een soort outfit of the day, voor hoever dit te zien is. ;)

PhotoInformation 
Helloeee. Mijn profielfoto nu.

PhotoInformation 
Leren voor Nederlands. Normaal leer ik hier nooit voor, maar spelling is niet echt mijn ding.

PhotoInformation 
In Amersfoort had ik een nieuwe tas gekocht en ik ben er nog steeds helemaal blij mee! Toen ik deze foto maakte had ik hem voor het eerst mee naar school gehad. Hij is van de Dolcis.

PhotoInformation 
’s Avonds at ik een salade met boontjes, tonijn, aardappel, ei, tomaat, paprika en sla (duh). En daarover heen een soort mayo sausje.

PhotoInformation 
Eindelijk de zon scheen! Ik werd er blij van.

PhotoInformation 
Blogje typen met mijn mening over rokjes.

PhotoInformation 
Oooooh, die wilde ik zo graag gaan halen! Helaas gelde deze actie alleen vorige week bij de Saturn in Amsterdam, dat vonden mijn ouders wat te ver om even heen te rijden. Wachten op nieuwe acties dan maar. Waarschijnlijk zijn er met vaderdag wel leuke kortingen.

PhotoInformation 
De planning. Ik maak vaak planningen, omdat als ik uit school kom vaak helemaal vergeet wat ik moet doen. Op school maak ik dan zo’n planning, zodat ik niet ’s avonds op negen uur er opeens achter kom dat ik van alles ben vergeten. Ik ben totaal niet verstrooid. ;)

PhotoInformation 
Werken aan ANW PO. Het schijnt ter grote van een profielwerkstuk te moeten worden, maar het is allemaal erg vaag nog..

PhotoInformation 
Lekker tomatensoepje.. met guacamole. Dat vind mijn moeder heel lekker. Ik proefde er eigenlijk niet zoveel van. 

PhotoInformation
En tortillachipjes met guacamole, jummm!

PhotoInformation
Lieve poezie! Noortje zit heel vaak zo in de vensterbank. <3

PhotoInformation 
Vrijdag 18 mei. Van donderdag tot zondag was ik op de camping. Hier zat ik toevallig net even heel alleen.

PhotoInformation
Op de camping. Er hangen drie van deze olielampjes aan onze tent, dat staat heel gezellig. :)

PhotoInformation 
Mijn pyjama met hertjes die in Canada had gekocht. Nu het zo warm is, kan ik hem weer lekker aan!

PhotoInformation 
Deze wil ik! De Samsung Galaxy S wifi 3.6, het is een soort iPod Touch maar dan van Samsung. Het besturingssysteem heeft wat meer mogelijkheden en hij is goedkoper. Ik wil hem alleen nog even kunnen proberen in de winkel, dan ga ik hem kopen! Can’t wait!

Hopelijk maak heb ik de volgende Picture Journal die Samsung (of misschien toch een iPod Touch) en kan ik wat meer foto’s maken buiten huis! Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te zien. Op Instagram heet ik trouwens BrechtjevZ. 

Heb jij ook instagram? En gebruik jij het veel?