Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Music of the moment

Tumblr_m3kvok51hf1qamsluo1_500_large
Om eerlijk te zijn heb ik niet echt een speciale uitgesproken muzieksmaak. Ik luister vanalles. Eigenlijk voornamelijk wat er op de radio draait, maar als ik dat zeg klinkt het zo saai. De laatste tijd luister ik veel rustige liedjes. Denk hierbij niet meteen aan droevige nummers, nee ik vind vrolijk rustig juist erg leuk om te luister. Zo heb ik bijvoorbeeld de zangeres Carly Rae Jepsen helemaal ontdekt. Klik verder voor mijn favoriete nummers van de afgelopen tijd.


Laat ik maar gelijk beginnen met mijn absolute favoriet. Sour Candy van Carly Rae Jepsen (ft. Josh Ramsay). Dit nummer blijft lekker hangen en bij het refrein kan ik het niet laten om lekker mee te bleren. Ik kan hier geen genoeg van krijgen!

Nog een van Carly Rae Jepsen, Just A Step Away. Een heel lief en weer rustig nummer. In de comments op YouTube staat dat haar vader dit voor haar moeder schreef. Dat vind ik echt heel lief.

Terrible Love van Birdy had ik al eens gehoord, maar nooit zoveel geluisterd. Nu luister ik hem echt vaak. Prachtig nummer en het blijft ook in mijn hoofd hangen.


New Age van Marlon Roudette kennen jullie waarschijnlijk allemaal. Mooi en leuk nummer vind ik het ook. In bovenstaande video zingt hij het een soort van live. Dat hij tussendoor een beetje praat vind ik erg leuk. Zo leer ‘de artiest’ een beetje kennen.J


Ik had ergens het nummer Pumped Up Kicks van Foster The People langs zien komen, toen vond ik het niet echt geweldig. Toen ik de cover van Taylor Swift en Zac Efron zag in The Ellen Show vond ik het opeens wel een leuk nummer! Toen ik verder zocht vond ik de cover van Jayme Dee, deze vind ik toch het leukst.


En ik sluit af met nog een nummer van Carly Rae Jepsen. Dit is gewoon een lekker vrolijk nummer wat mij echt aan de zomer doet denken. Aaah, daar heb ik zin in!

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze muziek vinden. Is dit een beetje jouw smaak of luister je juist hele andere muziek. Wat zijn op dit moment jouw favoriete nummers?