Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Mijn kijk op fashion... rokjes



Ik ben nou niet bepaald een rokjes meisje, sterker nog totáál niet! Ik draag nooit rokjes. Om het even helemaal overdreven te brengen, de laatste keer dat ik een rokje droeg was in groep 2. Uhu, schokkend! Maar ik moet zeggen dat ik rokjes wel heel leuk vind, vooral voor in de zomer. Als ik anderen met een rokje zie lopen, vindt ik dat bijna altijd leuk staan. Dus waarom zou ik het zelf niet dragen? Ik ben opzoek gegaan naar rokjes die ik wel leuk vond en hier heb ik een soort wishlist van gemaakt.



H&M, Forever21.
Het model wat mij gelijk erg aansprak was het wijde model. De rokjes hierboven hebben beide een schattig printje en lopen wijd uit. Volgens mij zijn dit van die rokjes waarmee je zo leuk kunt zwieren. Het zal waarschijnlijk heel erg wennen zijn, maar dit durf ik denk ik nog best te dragen. Met een leuk blouseje erin en een panty, of voor in de zomervakantie zonder panty. :)

Forever21, Forever21.
Twee modellen van Forever21, wat hebben ze hier veel leuke kleding trouwens! Ik had nog nooit op de site gekeken, dat moet ik echt vaker doen vind ik. Deze ‘mullet skirt’ is kort aan de voorkant en lang aan de achterkant, het schijnt dé trend te zijn van 2012. Zelf zou ik het niet durven te dragen denk ik. Dat asymmetrische vind ik toch net wat te gewaagd en apart. Dat betekend niet dat ik het erg vet vind. Bovenstaande rokken vind ik beide leuk, vooral die met de bloemetjes. 
Topshop, Topshop.
Nog zo’n webshop waar ik serieus nog nooit gekeken! Sonde, want ze hebben zulke kleding! Ik moet mij echt wat meer bezig gaan houden met kleding, want ik vind het wel heel leuk. Gewoon wat rond klikken op webshops om inspiratie op te doen en een wishlist op te stellen voor als ik ga shoppen. Maar goed, op naar de bovenstaande afbeeldingen. Ik ben zelf helemaal weg van het rokje, wat is die schattig! Zoiets moet echt hebben voor deze zomer. Het jurkje vind ik ook leuk, maar ik twijfel of ik het niet wat te tuttig vind. Voor mezelf vind ik het misschien wat te tuttig worden.

Topshop, Topshop.
Omdat ik ook best wat leuke shorts tegenkwam tijdens mijn zoektocht naar rokjes, wil ik die ook even showen. High-waisted shorts en felle kleuren zijn hip deze zomer. Leuk! Ik houd van kleur! High-waisted is misschien even wennen, maar ik vind het vaak wel erg mooi staan.

Wat ik krijg ik toch altijd zin om te shoppen na het maken van een wishlist! Dit moet ik echt vaker doen. Vaak ontdek ik hierdoor allemaal nieuwe dingen die ik leuk vind. Ik ben ook van plan om wat vaker een ‘Mijn kijk op fashion’ artikel te maken. Ik begin fashion steeds leuker en interessanter te vinden.

Dragen jullie vaak rokjes? En wat vinden jullie van bovenstaande items?