Pagina's

zondag 13 mei 2012

Shoplog Amersfoort


In de vakantie ben ik met mijn moeder naar Amersfoort geweest om te shoppen. Dat is nu alweer een week geleden, maar het leek mij toch nog wel leuk om een shoplog te doen. Normaal slaag ik niet zo goed met kleding shoppen, maar nu heb ik voor mijn doen toch redelijk wat gekocht. Alles wat ik zocht heb ik kunnen vinden, dat overkomt mij echt nauwelijks! Klik verder voor mijn aankopen!

De eerste winkel die we inliepen was de Bershka, deze winkel ken ik eigenlijk helemaal niet zo goed, maar ik kon er heel veel leuke dingen vinden! De H&M ben ik expres voorbij gelopen. Meestal kost deze winkel bij heel veel tijd en ik koop er uiteindelijk bijna nooit wat. Maar goed, terug naar de Bershka. Ik kocht twee dezelfde soort broeken in het blauw en in het poeder roze. Gekleurde broeken zijn hip deze zomer en ik vind ze ook erg leuk. Het staat zo vrolijk! Ik moet alleen nog wel even goed bedenken hoe ik dat roze ga combineren.

Bij de Bershka kocht ik ook twee shirtjes. De laatste tijd draag ik vaak een shirtje in mijn broek met eventueel een vestje erover heen. Dat vind ik echt heel leuk! Ik kocht een shirt met wit en blauwe streepjes. Deze heeft elastieken band in de mouwen en aan de onderkant, dat zit erg lekker vind ik.

Ook kocht ik een shirt dat ik erg toepasselijk vond voor die week, er staat op ‘Laptop without Internet, BORING!’. Normaal heb ik namelijk geen Internet op de camping, maar voor die week had ik een dongel gekregen. Aan de achterkant van het shirt zit een rits die aan de onderkant een beetje open hoort te staan. Ik denk dat ik dit shirt ook vooral in mijn broek ga dragen, dat vind ik gewoon het leukste. :)

Na wat gegeten te hebben de Hema gingen mijn moeder en ik weer verder. We waren daarvoor al verschillende schoenen en sneaker winkels binnen geweest, opzoek naar AllStars. Niet zomaar AllStars, ik was opzoek naar een beetje een apart soort, niet van die standaard blauwe en zwarte. Toen ik dit paar zag staan vond ik ze gelijk al heel erg leuk! Ze zijn lekker vrolijk, en dat ze laag zijn vind ik erg fijn voor de zomer. Ik kocht ze bij de PRO op de Langestraat 15.

Na een tijdje werd ik echt heel erg moe. Op een of andere manier houd ik shoppen nooit lang vol. Ik kan uren wandelen, maar op eens andere manier wordt ik van shoppen snel slaperig, haha! Maar goed, ik moest nog een nieuwe tas hebben voor school. Mijn schooltas van de Hema viel namelijk letterlijk uit elkaar. Bij de Dolcis kwam ik deze tas tegen, hij lijkt heel erg op een model van de Invito, maar dan was hij wat goedkoper. Ik heb hem gekocht met het idee in mijn achterhoofd dat ik hem altijd nog terug kan brengen. Nu heb ik besloten hem te houden, want ik vind hem toch wel heel erg leuk. Ik hem deze week ook mee naar school gehad en hij is erg fijn! Ik ben er nu helemaal blij mee!

Zo, dat was mijn shoplog. Shoppen is niet per se mijn ding vanwege het passen van kleding, daar houd ik gewoon niet van. Gewoon kleding kijken vind ik daarin tegen wel leuk. En na afloop ben ik ook altijd heel blij met mijn aankopen. Vooral nu in een goede tas en een mooi paar gympen heb gekocht! Wat er nu op mijn wishlist staat is wat blousjes, lekker voor nu, maar ook voor straks als het echt warm is!

Wat vind je van mijn aankopen? Heb jij laatst nog geshopt? En wat staat er op jouw wishlist?