Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Ik wil een iPod Touch + favoriete apps


Sisis_large 
Ik weet het nu zeker, ik moet er een hebben! Al zo lang zit ik te twijfelen over een iPod Touch, maar eigenlijk weet ik al lang dat ik er geen spijt van ga krijgen. Daarom weet ik het nu zeker, ik ga er een kopen en zo snel mogelijk!

Op dit moment gebruik ik de iPod van mijn moeder veel, een jaar geleden kreeg zij hem voor haar verjaardag. Ik weet dus al wel hoe het werkt. Op zich zou ik die van haar ook kunnen blijven gebruiken, maar dat is toch anders. Ik wil hem mee naar school kunnen nemen en dat hij echt van mij is! Het enige waar ik die van mijn moeder voor gebruik is voor spelletjes, maar ik weet dat je er veel meer mee kunt. Me wants!
 
Waar ik nu mee bezig ben ik het web af te struinen naar de goedkoopste. Die heb ik eigenlijk al gevonden, dat was deze: klik. Helaas een tijdelijk actie (alleen voor gister) en het duurt minstens 6 weken voordat ik hem binnen heb. Tja, dat heb ik dus maar niet gedaan. Grote kans dat ik dan op zomervakantie ben en en eigenlijk wil ik hem iets eerder hebben.

Wat ook zo is, is dat het eigenlijk gewoon een iPhone is die niet kan bellen. En wie belt er nou nog. Nee, dit is geen reclame voor Hi, haha! Maar serieus bellen doe ik eigenlijk nooit, smsen wel, maar daar schijn je een speciale app voor te hebben. Als we het toch over apps hebben, lijkt dit mij wel een mooi moment om even mijn favoriete apps met jullie te delen! Ik gebruik niet super veel apps, maar mijn twee favorieten op dit moment zijn:

bron
Oh my god, dat ik dit niet eerder heb geprobeerd! Instagram is serieus geweldig en zo verslavend. Het maakt foto’s maken zoveel leuker doordat je allemaal leuke effecten er aan toe kunt voegen. En het is ook nog eens zo simpel! Dit ga ik vooral gewoon gebruiken voor mijn Picture Dairy artikelen, het is er perfect voor!

bron
DinerDash. Een restaurant spelletje waarbij je klanten moet bedienen. Heel simpel, maar zo leuk en verslavend! Dit spel is het leukste op de iPad, omdat je dan gewoon meer ruimte hebt en dit het wat makkelijker maakt. Toch vind ik het op een iPod ook goed te spelen.

Verder maak ik thuis gewoon veel gebruik van draadloos internet via de iPod. Even snel wat opzoeken of mijn blog checken. Of andere blogs via Bloglovin’ (via een app dan). Oooh, ik wil er gewoon een! Ik ga nu snel weer verder zoeken naar mooie prijsjes voor een iPod Touch!

Heb jij een toevallig een iPod Touch? Of een mobiel waar je apps op kunt zetten?