Pagina's

maandag 7 mei 2012

Picture Journal april #2


Vorige week zou de tweede Picture Journal van april online komen, maar dat ging niet door omdat ik op de camping was. Ook al is het nu al mei, hier is alsnog de Picture Journal van april. Beter nu dan nooit toch? Ik heb weer mijn best gedaan om van zoveel mogelijk dingen foto’s te maken. Lees snel verder!

Zondag 15 april. Het boek Eilandgasten las ik voor mijn boekverslag. Ik lees echt bijna nooit meer boeken, deze vond ik best leuk, maar wel eentonig na een tijdje.

Maandag 16 april. Ik besloot mij te verdiepen in HTML en CSS. Ik ben bezig met het bouwen van mijn eigen lay-out voor mijn Wordpress blog. Het gaat heel goed! In de vakantie heb ik er veel aan gewerkt. Volgend weekend heb ik helemaal niks, dus hopelijk kan ik het dan afmaken!

Donderdag 19 april. Hallo, meneer kuiken. Ik ga nu jouw hoofdje opeten.

Zaterdag 21 april. Mijn moeder was jarig en toen we aankwamen op de camping was de tent versiert door vrienden van ons. Echt leuk!

Zaterdag. Het konijn met de enge rode ogen staat nu bij de tent op wacht.

Op Kootwijkerzand. Een super mooie zandverstuiving op de Veluwe. Deze is vlakbij onze camping, dus daar wandelen wij soms heen.

Kootwijkerzand.

Zondag. Een bezoekje aan de paddenpoel in het bos. Als je heel goed kijkt zie je salamanders.

Dinsdag 24 april was mijn moeder echt jarig. Ik had de kamer versiert en was daar best trots op. 

Deze mooie ketting van Ebay draag ik de laatste tijd heel graag.

Donderdag 26 april. Noor moest en zal naar buiten. Er zat daar een veldmuisje verstopt namelijk.

Donderdag. Turkse pizzaaa!

Noortje lag op mijn broertjes bed. Mag eigenlijk niet, maar ze lag daar zo lief.

Vrijdag 11 mei heb ik examen. Zucht. Nog even knallen.

Zaterdag, het was vakantie! Op de camping in het speeltuintje. Dit vond ik wel een leuke actie foto.

Zondag kwam er bezoek voor mijn moeders verjaardag. Helloeee! Met de camera van mijn nichtje. :)

Dit waren de foto’s van de laatste twee weken van april. Ik heb nog heel veel leuke foto’s van de rest van de vakantie op mijn computer staan, maar die bewaar ik voor de volgende Picture Journal. Ik baal echt hard dat de vakantie voorbij is. Ik vind het altijd erg lastig om weer om te schakelen en naar school te moeten. Weg vrijheid.

Moeten jullie deze week ook weer naar school? En heb je een fijne vakantie gehad?