Pagina's

maandag 14 mei 2012

Moederdag cadeautjes

Al een tijdje heb ik te drang om iets te gaan tekenen, iets te knutselen of iets anders creatiefs. Nou was het gister Moederdag en als er één dag in het jaar is waarvoor je iets kunt knutselen, is het natuurlijk Moederdag! Zaterdag was ik daarom met mijn broertje even naar de stad geweest om hiervoor wat spulletjes te kopen en ik kon aan de slag! Klik verder voor het resultaat!

Ik moet zeggen dat we normaal niet zoveel met Moederdag doen, mijn moeders vinden het niet zo nodig. Ja, ik heb er twee. Dit jaar wilde mijn broertje en ik toch wel heel graag iets doen, dus we besloten eens op zoek te gaan. Uiteindelijk hebben we iets gekocht, máár ook iets gemaakt..

Na bij een boekenwinkel binnen te zijn geweest en gewoon een beetje rond gelopen te hebben, besloten we bij de Blokker te gaan kijken. Dat was een goede zet, want daar slaagden we goed. 


Van te voren had ik al bedacht dat het misschien leuk zou zijn om een collage te maken van dit seizoen op de camping. We hebben echt al enorm veel foto’s gemaakt, dus dat kwam goed uit. Bij de Blokker vond ik basic lijstje dat ik wel geschikt vond voor een collage. Ik dacht dat het A4 formaat was, maar het is nét een slagje kleiner, ook goed.

Toen ik thuis kwam ben ik begonnen met foto’s verzamelen. Ik had ze iets te groot uitgeprint achteraf gezien, maar dat zorgde wel voor een lekker volle collage. Ik was nog van plan om er andere dingen bij te plakken, maar ik kon niet zo snel iets verzinnen, haha!

Iedereen behalve ik heeft een stip voor hun hoofd, omdat ze niet op Internet willen. :)



Het eindresultaat! Mijn moeder dacht dat het een collage had die ik had besteld bij de Hema, dat is een leuk compliment! Doordat het glas tegen het papier aandrukt, kunnen er geen randjes loslaten, dus staat wel lekker strak inderdaad!

Als ik vanmiddag thuis kom, voeg ik hier nog een foto toe van de kabouter! 

Tot slot hadden mijn broertje en ik ook nog iets gekocht. De Blokker heeft altijd wel van die grappig, kleine dingen, dus daar besloten we nog even rond te kijken. In een hoekje met kampeerspulletjes vonden we deze geweldige foute tuinkabouter mét een lichtje op zonne-energie! Geweldig, die kan mooi bij onze tent op de camping staan, haha!

Het resultaat was twee blije moeder, daar doen we het voor he! Bij de tuinkabouter moesten ze heel hard lachen, hij komt zeker bij de tent te staan! En de collage vonden ze erg mooi en alvast een mooi aandenken aan dit seizoen kamperen. :)

Wat heb jij gedaan voor moederdag?