Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

Wishlist make-up, april 2011.


Wat ik allemaal koop aan make-up probeer ik altijd zoveel mogelijk te beperken. Ik wil niet te veel kopen, ten eerste omdat dit niet zo goed is voor mijn portemonnee en ik ben bang dat ik het meeste vervolgens toch niet erg veel ga gebruiken. Daarom maak ik vaak een wishlist en bekijk ik deze voor dat ik naar de stad even goed om te bedenken of ik geen spullen ga kopen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. Lippenbalsem mag ik bijvoorbeeld van mezelf niet meer kopen, hier heb ik al veel te veel van.

En dan nu naar de producten die ik graag nog zou willen hebben.
  • Blushes. Ik heb nog maar twee blushes in mijn collectie; één van Catrice, de floralista duo blush en één van Essence, de silky touch blush. Dat is dus niet zoveel en hier wil ik er graag nog veel meer van kopen. Ik ben nog op zoek naar echt een coole barbieroze kleur en een mooie peachy blush.
    Ook wil ik heel graag een keer een blush van MAC kopen, dan heb ik gewoon een goede blush. Ik hoef dan niet gelijk heel veel van MAC, maar gewoon een product zou ik heel leuk vinden. Dan kan ik gelijk kijken of ik vaker wat duurdere producten zou willen kopen of dat ik gewoon lekker bij budget blijf (ik ben groot fan van Catrice).
  • Oogschaduw. Ja, oogschaduw, maar dan wel de oogschaduw van Paris Memories. Ik had gehoord dat ze deze in de Nine-t-Nine Cent Shop in Gouda verkochten, maar toen ik dat hoorde was deze winkel net een paar weken weg. Balen dus. Telkens als ik in een andere stad ben kijk ik even of ze ergens een Nine-t-Nine Cent Shop hebben, maar tot nu toe heb ik er nog geen kunnen vinden. Weten jullie misschien waar Paris Memories nog meer wordt verkocht?
  • Lipsmackers. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik geen lippenbalsem meer van mezelf mag kopen, maar dit vind ik toch iets anders. Ik heb nog nooit lipsmackers gehad en altijd als ik ze bij anderen in hun stash zie, denk ik 'aaaaah, dat wil ik zo graag een keertje proberen'. Alleen steeds als ik in de Claire's ga kijken heb ik net ergens anders iets gekocht en mag ik van mezelf even niks kopen. Ik vind die lipsmackers namelijk nog best duur bij de Claire's; vier euro per stuk ongeveer.
  • Producten uit de nieuwe collecties van Essence en Catrice. Van Catrice heb ik al wat gekocht, maar van Essence nog niet, daar ga ik dus zeker nog iets van kopen. Maar ook van Catrice wil ik nog wel wat spulletjes uit de nieuwe collectie. Ik heb al helemaal zin om bij de Kruidvat te gaan kijken, haha. 
  • Nieuwe producten. Haha, 'nieuwe producten' dat klinkt best een beetje vaag, maar daar bedoel ik mee; producten die ík nog nooit heb geprobeerd. Zoals een wenkbrauwpotlood, dit heb ik nog nooit gebruikt. Ik zou van dat soort producten eigenlijk gewoon een keer één moeten kopen en dan kijken of ik het fijn vind om te gebruiken.
    Ik heb laatst bijvoorbeeld voor het eerst een lipstick gekocht, van Catrice van de Urban Baroque collectie. Hier komt trouwens geen review meer over, deze collectie is namelijk niet meer verkrijgbaar. Ik vond dit alleen niet zo fijn werken, je zag alle velletjes op mijn lippen zitten. Nu weet ik dus dat ik lipstick niet zo fijn vind en dat ik dat niet meer hoef te kopen. (Ook al wil ik nog wel graag een keer een lipstick van NYX proberen, misschien vind ik dit wel fijn werken, je weet maar nooit).
Zo, dit was het eigenlijk wel. Ik heb op dit moment niet echt specifieke producten die ik wil hebben, maar vooral producten waar ik méér van wil. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn wishlist te lezen.

Zouden jullie het leuk vinden als ik vaker een update van mijn make-up wishlist post?

Liefs, 
Brechtje.