Pagina's

maandag 28 maart 2011

Review: H&M Eyeshadows.


In Gouda, waar ik woon, zit geen H&M. Erg jammer natuurlijk, maar misschien is dit ook wel goed anders zou ik er veel te veel kopen. Ik ga regelmatig naar Den Haag om te shoppen en als ik daar ben moet ik natuurlijk ook altijd even naar de H&M (en de Lush en de Bodyshop, want die hebben we ook niet in Gouda, grr). Ik kijk dan gewoon voor kleding en had hier eigenlijk nog nooit iets van make-up gekocht, dus dat besloot ik een keertje te proberen.

Veel oogschaduw heb ik niet, dus ik besloot voor dit mooie oogschaduwpalletje te gaan met vier paarstinten. de kleuren vond ik gelijk al erg mooi, dit soort kleuren had ik nog niet. De nagellak vond ik er trouwens ook mooi uitzien, maar hier heb ik niks van gekocht.
Toen ik de kleurtjes swatchte was ik verkocht, de kleuren vond ik echt prachtig. Super veel pigment hebben ze niet, maar ik vond het wel gewoon oké. 

Sorry, ze zijn niet al te duidelijk, maar beter kreeg
ik ze niet op de foto. Hier zijn de swatches:

De verpakking vond ik ook wel oké. Niet veel bijzonders, op de voorkant staat; Eyeshadows, by H&M. Het doosje is lekker stevig en ook stapelbaar en er zit een sponsapplicator bij. Deze gebruik ik meestal niet, ik gebruik gewoon een oogschaduwkwast, maar natuurlijk wel handig voor als je dit niet hebt. 

Alleen toen ik er een ooglook mee wilde gaan maken, lukte dit voor geen meter. Er kwam nauwelijks kleur op mijn oog. Ik heb ze toen nog een keer op mijn hand geprobeerd, dit was weer gewoon mooi. Maar op mijn oog kreeg ik het er gewoon niet mooi op. Heel raar. En jammer.

Conclusie: Een leuk oogschaduwpalletje met vier mooie kleurtjes, het is alleen lastig hier een mooie look mee te maken. Je zult meerdere laagjes oogschaduw aan moeten brengen om de kleur goed zichtbaar te laten worden. Ik denk niet dat ik dit palletje vaak ga gebruiken, ik zal het dus ook niet aanraden. Sorry H&M. De volgende keer neem ik een nagellakje mee, hier had ik namelijk wel goede dingen over gehoord.

Dit oogschaduwpalletje is te koop bij de H&M voor €4,95.

Koop jij wel eens make-up bij de H&M en wat vind je ervan? 

Liefs, 
Brechtje.