Pagina's

vrijdag 25 maart 2011

Catrice en Essence vernieuwd & shopped.

Toen ik gister lekker vroeg uit was, ben ik met twee vriendinnen even naar de stad geweest.
Bij de V&D was het prijzencircus, dus daar zijn we wezen kijken; hoedjes en zonnebrillen gepast. Ook zijn we even naar de Only en de Vero Moda geweest, maar hier heb ik allemaal niks gekocht. Vervolgens gingen we naar de Kruidvat (want daar wil ik altijd wel even kijken) en toen zag ik dat de hele schappen van Catrice en Essence vernieuwd waren. En ooooh, het is zo mooi geworden!

Beide merken hebben allemaal nieuwe producten, niet alles is nieuw, maar wel een deel. Bij Essence heb ik niet echt gekeken, vooral het nieuwe schap van Catrice trok mijn aandacht:
Alle oogschaduws, nagellak en nog wat spulletjes waren al vernieuwd van Catrice. Maar nu zijn er ook nieuwe foundations, blushes, compact powder, lipsticks en nog meer. Ook de potjes van de nagellak waren volgens mij anders en de hoeveelheid topcoats en basecoats is wat minder geworden. Naast de producten, is ook het schap zelf vernieuwd. Onder de oogschaduw zit bijvoorbeeld een grote lade, toen ik deze opende zag ik dat hier alle swatches in zaten. Het klinkt nu niet zo bijzonder, maar het zag er echt heel mooi uit.
Zoals ik al zei heb ik vooral bij Catrice staan kwijlen en heb ik niet zo naar Essence gekeken, maar de nieuwe indeling van Essence is ook erg mooi. Alleen waren ze hier nog een beetje mee bezig, dus kon ik ook nog niet zo goed kijken.


Nu wat ik heb gekocht; natuurlijk iets van Catrice. Toen ik al dat moois zag, moést ik er gewoon iets van kopen. En dat is de Skin Finish compact powder geworden. De blushes vond ik er ook heel mooi uitzien, het zijn nu duo blushes in een zelfde soort verpakking als de oogschaduw. Heel mooi, ik vond het alleen jammer dat er best veel kleine glittertjes in zaten. Ik ben nu vooral opzoek naar gewoon matte blushes, dat vind ik gewoon mooier.
De compact powder zit trouwens ook in dezelfde soort verpakking als de oogschaduws, alleen dan wat groter natuurlijk. Maar verder ga ik nog niks vertellen over de compact powder. Hier komt nog een aparte review over! :)

Hebben jullie al iets gekocht uit de nieuwe collecties van Essence en Catrice?

Liefs,
Brechtje.