Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Review: Catrice floralista duo blush.


De nieuwe lijn van Catrice; Floralista. Deze ligt al een paar weekjes in de schappen en ik heb deze blush ook al een of twee weken in mijn bezit, maar toch wilde ik er nog een review over doen. Niet alles van deze lijn sprak me heel erg aan, eigenlijk alleen deze blush. Dus die nam ik mee. Hier is mijn review!

Als eerst over hoe de blush eruit ziet. Ik vind de verpakking erg leuk met de bloemetjes in de hoek, ook de vorm van de verpakking is lekker strak en makkelijk stapelbaar in je stash. De verpakking is lekker stevig, dit vind ik ook altijd wel belangrijk. Verder is het natuurlijk een duo blush wat ik erg leuk vindt, je hebt zo eigenlijk drie kleuren in één. 

De swatches:

Rechts zie je de twee kleuren die in de blush zitten. Een fel roze en een oranje-achtige kleur. Links zie je deze twee kleuren samen. Als je de twee kleuren samen gebruikt vind ik deze blush het mooiste. Alleen de roze zou ik ook nog wel dragen, maar alleen de oranje vind ik toch iets te fel oranje. Ik vind dat deze blush erg mooi gepigmenteerd is. Ook weer niet te veel pigment zodat het moeilijk is om 'm mooi aan te brengen, maar gewoon precies genoeg.
De blush heeft geen glitters, wat ik erg fijn vindt, maar hij geeft wel een mooi gezond glansje op je wangen. 

Conclusie: Ik vind het een erg fijne blush, mooi gepigmenteerd en ik vind de kleuren ook erg mooi. De blush blijft niet de hele dag perfect zitten, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik denk dat ik dit product nog vaak ga gebruiken.

De Catrice Floralista duo blush is verkrijgbaar bij de Trekpleister en het Kruidvat voor €3,99.
Maar wees wel snel want het is een Limited Edition. Op de site van Catrice staat dat deze LE verkrijgbaar is in februari en maart, dus hij zal niet lang meer de verkrijgen zijn. ;)

Dit was trouwens mijn eerste review van een product, hoe vonden jullie 'm? Nog tips of dingen waar ik op moet letten? :)

Liefs,
Brechtje.