Pagina's

vrijdag 25 mei 2012

Daily make-up update

De laatste tijd ben ik eigenlijk vrij makkelijk met make-up. Niet te veel, gewoon wat natuurlijker. Dat is makkelijk, maar ook erg leuk vind ik persoonlijk! Daarnaast is het ook wat praktischer met dit weer, te veel make-up zweet je er toch zo weer af. Klik verder om te kijken welke producten ik tegenwoordig dagelijks gebruik en hoe.

Ik begin met foundation, ik mix twee kleuren om een kleur te krijgen die het meest op mijn huidskleur krijgt. Ik gebruik hiervoor Catrice Photo Finish en L'Oréal True Match. Van beide heb ik de lichtste kleur, tja ik ben nou eenmaal vrij bleek. Zelfs nu nog. Als ik in de zomer wat bruiner ben, gebruik ik alleen die van Catrice. Tot slot poeder ik dit af zodat het langer blijft zitten.

Foundation bracht ik een tijd lang aan met mijn beautyblender, maar ik ben nu toch terug gestapt op de stippling brush. Het geeft net zoals de beautyblender een natuurlijk effect, het werkt snel en je verspilt geen product. Dat doet de beautyblender wel, sponzen zuigen een deel van je foundation op wat best sonde is natuurlijk.

Dan is het tijd voor de wenkbrauwen. Ik teken mijn wenkbrauwen wat bij met een kitje van Catrice. Ik gebruik de donkerste kleur. Hiervoor gebruik ik een wenkbrauwkwastje uit de Zoeva Very Croc set. Dit kwastje is niks speciaals, die van de Hema heb ik ook een tijd gebruikt, die werkt ook prima! Vervolgens gebruik ik een wenkbrauwgel van Essence om ze een beetje in model te laten zitten. 

Op mijn wimpers een likje mascara. Vaak krul ik ze eerst met een krultang van de Hema en vervolgens breng ik wat mascara aan. En tot slot een beetje blush. Blush vind ik het echt afmaken, het geeft je gelijk een gezondere uitstraling. Helemaal als je de juiste kleur hebt, kan blush zo'n verschil maken.

Lijst met alle producten:
·         Catrice Photo Finish foundation in 01
·         L'Oréal True Match foundation in 03
·         Catrice Welcome To Las Vegas Transparent Fixing Powder
·         Catrice Eyebrow Set
·         Essence wenkbrauwgel
·         Catrice Allround mascara waterproof
·         MAC Sunbasque blush

In totaal zijn dat dus zeven producten. Dat klinkt eigenlijk best veel. Ik doe dit meestal in 10 minuutjes. Hoeveel producten gebruik jij en wat kan je echt niet missen?