Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Overstap naar Wordpress

Ik heb de sprong gewaagd, vandaag is het tijd om over te stappen naar Wordpress. Ik had al een paar keer aangekondigd dat ik er mee bezig was, maar nu is het echt zo ver. Het voelt nog een beetje onwerkelijk, maar mijn Wordpress blog is nu helemaal af. Alles is gedaan, de lay-out, een nieuwe naam, een schone lei.

Vanaf nu blog ik op het volgende adres: http://bybrechtje.nl/.

Tegelijk met dit bericht is er op bovenstaand adres ook een post online gekomen. Hierin vertel ik meer over de verhuizing, hoe het is gegaan, wat er nog moet gebeuren en wat jullie kunnen verwachten. Neem gerust even een kijkje!

Eigenlijk heb ik verder niet meer zoveel te vertellen. Dit voelt echt heel raar, ik typ nu mijn laatste bericht op deze blog. Ik heb hier ruim anderhalf jaar met veel plezier geblogd, maar nu begin ik aan iets nieuws.. Heel heftig is dat niet, maar zo voelt het toch wel voor mij.

Het enige wat nog moet gebeuren is mijn volgers van Bloglovin’ overzetten. GFC is alleen voor Blogger beschikbaar, dus dat gaat niet mee. Als het goed is, is Bloglovin’ nu bezig met het overzetten van mijn volgers. Hopelijk is dat voor dit weekend gedaan en dan is het helemaal af. Pfoe, helemaal af, wauw..

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties die ik de afgelopen anderhalf jaar van jullie heb gekregen. Ik hoop heel erg dat jullie met mij mee verhuizen naar mijn nieuwe plekje op het web. Nogmaals: http://bybrechtje.nl/. Kijk even hoe het geworden is, dat zou ik heel leuk vinden! Deze blog op Blogger blijft trouwens gewoon bestaan, dan kunnen jullie deze posts nog eens terug lezen als jullie dat willen. 

Liefs, Brechtje.