Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Persoonlijke Update maart


Eens in de zoveel tijd doe ik een persoonlijke update. Een update over hoe het nu mij gaat, wat mij bezig houd, waar ik naar uitkijk. Zelf vind ik dat ook erg leuk om te schrijven, omdat het een soort uitlaatklep is. De laatste tijd ben ik heel erg vrolijk door het lekkere weer en er zijn genoeg leuke dingen die ik jullie wil vertellen, dus lees snel verder!

Het belangrijkste ding dat eraan zit te komen, is dat ik dit weekend ga kamperen. Of eigenlijk niet alleen dit weekend, maar alle weekenden die eraan komen tot begin juni. Dat doen wij elk jaar. We gaan naar een camping op de Veluwe en laten daar onze tent staan van begin april tot begin juni. We staan daar met vrienden van ons en dat is altijd super gezellig. En dit jaar hebben we ook echt heel erg goed weer, er zijn namelijk ook seizoenen geweest dat het in deze tijd van het jaar nog sneeuwde! Daar hebben we dus wel geluk mee.

In mijn volgende Picture Journal zullen jullie dus ook wel foto’s van boswandelingen, konijnen, barbecue’s en misschien wel herten tegenkomen.

Eindelijk heb ik Windows 7! Dat vind ik echt heel erg fijn, want dit werkt sneller, ik heb veel meer mogelijkheden en dit is dus ook erg handig voor mijn blog! Voorheen werkte ik op een Windows XP computer, maar deze werd een beetje traag en viel regelmatig zomaar uit. Ik had al heel wat oude foto’s verwijderd en een aantal keer gedefragmenteerd om te harde schijf wat op te schonen, maar dit werkte allemaal niet echt.

Mijn notebook heeft wel Windows 7 en dit vind ik super fijn werken. Nu kwam een vriend met het idee om mijn notebook aan te sluiten op mijn grote scherm. Wow, geniaal! Ik wist niet eens dat dat kon, maar het werkt fantastisch! Mijn notebook is heel erg nieuw, werkt snel en heeft véél meer harde schijf dan mijn oude computer. Yessss, score!!

Ik moet echt snel naar de kapper, want mij haar is zo dood aan de onderkant. Ook is slag er helemaal uit, tijd voor weer wat laagjes in mijn haar! Daarna ga ik het weer verven met henna. Ik wilde er geen hele aparte blogpost over maken, omdat ik dat al twee keer heb gedaan. Ik verf mijn haren namelijk wel vaker met henna en ik doe dat altijd op dezelfde manier, daarom zou een heel artikel overbodig zijn. Ik verf mijn haar met pure henna en dit mix ik dan met koffie. Het eindresultaat is dan bruin-rood haar. 

En verder geniet net zoals bijna iedereen op dit moment van het lekkere weer buiten. Ik zie ook veel mensen die echt al een kleurtje beginnen te krijgen. Ik ben zelf nog steeds een bleek-scheetje, maar ik heb ook nog niet echt liggen zonnen. Als ik dit weekend naar de camping ga, kleur ik hopelijk ook een beetje bij!

En tot zo ver zijn jullie ook weer geupdate over mijn leventje. Ik vind het echt fijn om dit soort posts te schrijven. Ik typ gewoon wat er in mij opkomt en schrijf lekker van mij af. Heerlijk! En dat op mijn mooie Windows 7 computer. ;)

Ga jij binnenkort nog iets spannends, leuks, bijzonders doen? Vertel het in de comments!