Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Review: L'Oréal Triple Active dagcrème


Gister liet ik al weten dat ik dit moment erg bezig ben met gezichtsverzorging. Crèmetjes, maskers enzovoorts. Mijn huid is droog, maar af en toe heeft het ook wat onzuiverheden. Lastig, want moet ik dan een crème voor de droge huid of voor gemengde? Normaal gebruik ik altijd een crème voor de gevoelige en droge huid, maar ik wilde eens wat anders proberen. Ik besloot de Triple Active dagcrème voor de normale en gemengde huid van L’Oréal eens te proberen. Lees verder om te weten of dit beviel.

Om maar te beginnen: wat ziet het er luxe uit! Ik betaalde slechts €4,- voor dit potje crème (uitverkoop bij Etos), en had eerlijk gezegd niet erg veel verwacht. Ik werd helemaal verrast toen er een mooie stenen potje crème uit het doosje kwam. Misschien is steen niet al te praktisch (voor het geval je het laat vallen), maar ziet er wel erg goed uit. Verder is het erg strak en het witte heeft ook wel een luxe gevoel.

Goed beschermt.

De crème is dunner dan ik gewent bent. Komt natuurlijk omdat ik normaal crèmes voor een droge huid gebruik. De geur is niet heel opvallend, maar wel erg lekker fris. Ook voelt de crème fris aan op je huid en smeert fijn uit.

Ik merk zeker dat het mijn huid hydrateerd, maar of dit genoeg is voor mij (droge) huid? Nee. Op zich totaal niet gek, het is natuurlijk geen crème voor de droge huid, maar ik wilde het graag eens uitproberen. Misschien werkte het wel geweldig goed! Aangezien mijn huid wel een beetje gemengd is (een wat vettere t-zone), had het zomaar gekunt.

Wel denk ik dat het een erg fijne crème is voor mensen met een gemengde of normale huid. Hij hydrateerd namelijk erg goed en maakt je huid ook een beetje glad merk ik.

Conclusie: Een fijne hydraterende crème voor de normale en gemengde huid, maar jammer genoeg niet geschikt voor mij. Wie weet, vind ik hem in de zomer wel erg fijn. Misschien ga ik eens de variant voor de droge en gevoelige huid proberen.

Gebruik jij een dagcrème, zo ja welke?

Liefs,
Brechtje.