Pagina's

maandag 16 januari 2012

Everyday bakje update

Laatst zocht ik mijn everyday bakje weer eens uit. Ik heb namelijk afgelopen weken heel wat nieuwe producten gekocht, maar ook wat oude producten herontdekt. Vooral omdat het nu echt koud en winter is en ik een drogere huid heb, gebruik hele andere producten dan eerst. Het leek mijn daarom leuk om mijn everyday bakje weer eens te showen. Lees snel verder.

Dit is het bakje. Het is niet heel erg groot, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik ben bang dat hij anders toch weer overvol raak met producten die ik niet echt gebruik. Dit zijn echt de producten die het meeste pak en het fijnste vind.

Drie basisproducten, hier begin ik altijd mee. Eerst Weleda Iris dagcrème (hier schreef ik dit weekend nog een review over), Catrice Prime & Fine (deze gebruik niet altijd) en tot slot de L’Oréal True Match foundation. Over de foundation komt binnenkort ook een review.

Nog drie gezichtsproducten. Boven een concealer van Essence (deze gebruik ik niet veel, maar wilde ik er toch graag in houden), een transparent powder van Catrice, en een blush van Catrice. De twee Catrice producten zijn allebei uit een LE en helaas niet meer te koop.

Oogproducten. Helemaal links een oogschaduwbasis van Hema, ik draag niet zo vaak oogschaduw, maar ik vind het toch fijn om de oogschaduwbasis bij de hand te hebben. Catrice Eyebrow set, deze vind ik heel erg fijn. Twee keer de Allround van mascara van Catrice, de waterproof en non-waterproof versie. Over de waterproof versie komt binnenkort een review, over de non-waterproof heb ik al eens wat geschreven (klik hier). En tot slot een zwart oogpotlood, gebruik ik niet heel vaak, maar is wel handig om erbij te hebben liggen.

Dat waren alle producten in mijn bakje. Het zijn echt alleen producten die ik het vaakst en bijna elke dag gebruik. Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien water anderen in hun everyday bakje hebben, dus hopelijk vinden jullie dat ook!

Heb jij ook een everyday bakje, groot of klein, met veel of weinig producten?

Liefs,
Brechtje.