Pagina's

zaterdag 19 november 2011

Outfit 18 november

Gister droeg ik mijn nieuwe hakken en een outfit die ik eigenlijk wel erg leuk vond. Dus daarom besloot ik er een outfit of the day mee te doen. Het is best simpel, maar daar houd ik van, dus kijk snel verder!

Een outfit of the day heb ik nog nooit gedaan, ik heb namelijk een beetje moeite met goede foto’s van mijn hele outfit te maken. Je kunt dit moeilijk zelf doen en ik ben best kritisch, dus vandaar. Ik heb het toch gewoon geprobeerd en ik heb besloten er wat meer mee te gaan oefenen.

De hele oufit. Ik draag een simpel los zittend bloesje, op een afstand lijkt het van spijkerstof maar eigenlijk is het gewoon van katoen. Daaronder een wit hempje. Om het een beetje te tailleren draag ik mijn nieuwe riempje van de H&M. De broek is van de Only en de schoenen van de Van Haren.

Bloesje H&M, prijs onbekend. Hempje H&M, prijs €4,95. Riempje H&M, prijs €4,95. Broek Only, prijs €29,95. Schoenen Van Haren, prijs €24,95.


Sleehakken. Ze lopen best lekker eigenlijk. Er zit niet hele goede steun in, maar dat had ik ook niet verwacht voor die prijs.


Mijn look van simpel. Geen oogschaduw, alleen mascara. Deze foto is best vroeg genomen, vandaar mijn kleine oogjes.

Wat vinden jullie van mijn outfit, zouden jullie het leuk vinden om dit vaker te zien?

Liefs,
Brechtje.