Pagina's

zondag 27 maart 2011

My AllStars.


Converse All Stars. Als ik iets stoer van op het gebied van schoenen dan zijn het wel All Stars. Een paar jaar geleden waren All Stars zo populair, bijna iedereen liep ermee. Nu het weer wat warmer wordt zie je soms wat mensen er mee lopen, maar echt veel minder dan toen. Ik draag nu ook weer m'n All Stars en vind ze weer helemaal geweldig! :D


Hierboven zie je mijn AllStars. Ik heb ze voor de foto niet schoon gemaakt of de veters er even netjes er in gestopt, want ik vind dat dat gewoon niet hoort bij AllStars. Het zijn gewoon nonchalante, stoere schoenen. Ze passen overal bij. Gewoon bij een spijkerbroek, maar ook bij een jurkje vind ik ze erg leuk staan. De combinatie van een wat damesachtiger jurkje en dan toch stoere AllStars vind ik heel vet.

Dus ja, kort gezegd ben ik gewoon een fan van AllStars en ik ben van plan ze deze zomer ook weer vaak te dragen. Ik heb nu blauwe, maar ik wil misschien ook nog wel een fel paar erbij. Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld lichtroze, die vind ik heel stoer. Maar ik denk dat ik voor rood ga. Dat weet ik alleen nog niet zeker, ik zie het wel.

Wat vinden jullie van AllStars?

Liefs,
Brechtje.